Jak probíhá spolupráce?​

I. Vzájemné seznámení

První schůzku vnímáme jako vzájemné poznání a nalezení společných hodnot pro budoucí spolupráci. Tato schůzka rovněž slouží k zjištění Vašich potřeb, plánů a cílů.

Rádi Vám při ní zodpovíme veškeré Vaše dotazy.

II. Představení navrženého řešení

Představíme Vám návrh našeho řešení a vyslechneme si Vaše připomínky.
V případě že se Vám návrh zamlouvá a domluvíme se na spolupráci, zapracujeme Vaše připomínky do finálního návrhu řešení.

III. Realizace navrženého řešení

Po odsouhlasení navrženého řešení začneme ihned pracovat na jeho realizaci.
Tímto začíná naše vzájemná spolupráce, které si velmi vážíme.

IV. Výroční schůzky

Na základě daného produktu se s Vámi domluvíme na výročních schůzkách.
Jiná je potřeba servisních schůzek po realizaci hypotéky, jiná u investic nebo pojištění.
I mimo výroční schůzky jsme Vám ale k dispozici a můžete se na nás se svými dotazy kdykoliv obrátit.

KONTAKTUJTE NÁS

Vyplněním formuláře a kliknutím na tlačítko “odeslat” automaticky souhlasíte se zpracováním  Vámi zadaných osobních údajů společností LivingPro s. r. o. Zavazujeme se, že Vámi zadané osobní údaje nebudou nikdy poskytnuty třetím stranám a budou použity pouze ke zpětnému kontaktu. Údaje, které poskytnete v tomto formuláři nebudou nikde dlouhodobě uchovávány.